poniedziałek, 17 stycznia 2011

Nieudane przekłucia

Notka dla ludzi o mocnych nerwach, zdjęcia które umieszczę nie wywołują pozytywnych emocji, a wręcz przeciwnie... To tak ku przestrodze dla innych, lepiej nie ryzykować przekłuwania swojego ciała w nieprofesjonalnych salonach czy z pomocą koleżanki, bo można tego gorzko żałować... Kto nie chce niech zamknie oczy ;)


What causes bad piercing. Not for sensitive souls! (47 pics)
What causes bad piercing. Not for sensitive souls! (47 pics)
What causes bad piercing. Not for sensitive souls! (47 pics)
What causes bad piercing. Not for sensitive souls! (47 pics)



Przepraszam za te foty, mi osobiście robi się niedobrze...

8 komentarzy:

  1. Fu, jestem przeciwna takiemu nieprofesjonalnemu podejściu do sprawy. Poza tym nie jestem tego rodzaju zwolenniczką ozdabiania ciała;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Olą. To jest okropne! Nie rozumiem jak można tak lekkomyślnie okaleczać samego siebie. Nie wiem, co ludzie widzą w tego typu ozdobach i co im to daje, ale jak dla mnie to jest to już chore ;/ Mówi się, że nie można oceniać ludzi po wyglądzie i trzeba być tolerancyjnym w stosunku do innych, ale w tej sprawie ja osobiście nie potrafię, mam jakąś blokadę wewnętrzną i nie mogę zaakceptować zachowań, którymi ludzie krzywdzą samych siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze jest jakies ryzyko nie ma tak latwo ;}

    OdpowiedzUsuń
  4. ych... obrzydliwe... może to ich czegoś nauczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda jest taka ze te osoby maja to na wlasne zyczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda jest taka ze te osoby maja to na wlasne zyczenie

    OdpowiedzUsuń